lördag 1 augusti 2009

bilskolan

Igår var vi då på bilskolan för Riskutbildning del1 (750kr pp)

Dem är så engagerade så de hade faktiskt bokat in oss på Riskutbildningen del 2 också (halkbanan) .. dock 7.30 någonstans i ingenstans.. 1h bussresa bort.. fun baby fun.
Hursomhelst, utbildningen tog upp det dära självklara om droger/trötthet m.m
Visste ni att om man inte sover på en natt och sedan kör är det som att ha 0.8promille alkohol i blodet.. crazy! =) Fick även träffa Louise som kommer att köra med oss de 2v som vi är på intensivkurs.. hon verkar cool så jag tror det kommer att gå bra.. huvudsaken är ju en god personkemi..

Efter bilskolan blev det sushi och sen gymmet..Märktes att U2 spelade för det började bli en gathering av folk där vid 6-snåret

Idag har vi tvättdag, dagen går segt framåt.. Men måste in till något ställe för att införskaffa köttfärs å schampoo.. tacos idag ju! =)

Är helt öm i nacke och axlar.. antar att det är någon form av träningsvärk från igår.

2 kommentarer:

  1. Åååh, halkan var så jävla kul!! Jag är avundsjuk på dig som fortfarande har det roliga kvar... ^^

    *krama*

    SvaraRadera
  2. höhö, kameror är jag ingen expert på, däremot tycker jag nog att du ska slå till på en Canon, dem är liite bättre än Nikon som jag har :) Bra priser har dem också ;)
    Puss puss och hopas du mår bra?

    SvaraRadera

Vad tycker du?