torsdag 25 mars 2010

måste vara lyckligt lottad

...för jag har verkligen haft de 2 bästa karlarna i mitt liv ever :)

Idag var exet här å käkade å fikade lite, jättemysigt! Kul att det går bra för honom vad gäller vissa saker, tråkigt med andra.. Men jag är jätteglad att jag fått ha honom i mitt liv och att jag får fortsätta vara hans vän.. speciellt kul att min älskling kan vara med och umgås.

Annars är allt som det brukar ungefär.. vi har varit på ännu en visning på ett radhus utanför Kungälv.. helt okej...var tom med och budade men såg idag att summan gått över vår maxgräns så vi får lägga ned det hela.. aja bara att leta sig vidare.. Vi ska på en till nu på söndag hade vi tänkt; Radhus i Kållered utanför Mölndal, så inte jättelångt bort ifrån oss..

Imorrn är det BM-besök igen, spännande! (: Undrar om hon mäter magen denna gång? Hoppas bara inte det blir vågen.. =/ Hade ju fått några övningar av en sjukgymnast jag skulle göra, men efter första gången med alla 120st magövningar (och då gjorde jag inte alla) så hade jag så grymt ont i svanken att jag inte gjorde dem något mer... tog mig närmare 40min att ens gå igenom hälften för de var så utmattande... Var meningen att jag skulle dit idag men jag ringde upp och sa att jag fick något annat hastigt inbokat... självklart kommer jag betala för mitt besök! Men samtidigt känner jag skuldkänslor =/ Jag vet dock inte varför jag måste gå dit mer, har fått svar på mina frågor (vilka var ungefär VAD jag kan göra på gymmet) och jag vill inte ha några magövningar som bara gör mina ryggproblem värre =/
Annars går grav. bra, ryggen känns okej ändå sålänge jag står å går i lagom mängd... blir jag för mkt soffpotatis så är det inte skönt.. även lyft, och för mkt sitt är jobbigt.. Börjar bli svårt att få på sig skorna och att bara gå utan att bli anfådd får jag se mig i stjärnorna efter ^^ haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?