söndag 28 mars 2010

Vindsstäd & söndagsågren

Ja då var det ännu en sådan dära söndag... dagen innan arbetsvecka vilket innebär ågren utav bara ---- ih! Jag hatar att behöva veta att det är 7 hela arbetsdagar med 11h styck att beta av framför en... speciellt jobbigt är det att det är påsklovsvecka vilket innebär massivt tryck på hytterna.. suck å pust! Jag har ingen aning om hur det funkar för mig fysiskt då jag haft semester och man har vuxit en del.. Jag vet inte om det värsta är att det är buss upp till Oslo imorrn som gäller...me not like det är så himla stressigt att på en gång hämta hyttnycklar, hämta kläder i förrådet och sen springa och byta om för att göra sitt ankomststäd... medan gästerna står i vänthallen och väntar på att få gå på ... Aja det får lösa sig till det bästa.

Igår var det vindsstäd som stod på schemat.. efter mkt om och men kom vi upp på vinden.. vi städade väl inte så jättemycket men fick det lite mer sorterat iaf .. Alltid något! :) Elr vi & vi... jag hade bara 3 mobilkartonger på vinden och resten var Thomsens leksaker.. hihi! Han har såååååå mycket pryttlar att jag inte vet vart vi ska få plats med allt. Jag har ju efter alla mina flyttar kastat och lämnat kvar saker.. mina tonårsgrejjer står ju kvar hemma hos pappa elr har blivit slängt... det enda som är sparat är mina första teckningar och bebiskläderna typ. Barbiesarna också såklart! Dem ska mina barn få... OM de vill ha dem ^^ Skulle vilja hitta brio-järnvägen..

Idag tog vi sakerna vi sorterat från vinden (bla mangadockorna som Thomsen fått ned i alla sina 10000-tals kartonger) till Shurgard... tänk att en lagerlokal kan vara så mysig egentligen :)) Härligt att rensa..jag älskar det.. synd att jag inte har så mkt att rensa i! Annars hade det blivit mkt slängt, skänkt och sålt kan jag lova.

Nej nu ska jag ringa min mor innan hon däckar..
Ha en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?