söndag 26 juni 2011

Oh Hoj alla sjöbusar å landkrabbor!

Pirattema ombord på båten då och så kommer det vara hela sommaren :) Vi får klä ut oss hur mkt vi vill och skjuter kanon och hissar piratflaggan..pretty cool om ni frågar mig; Jag älskar pirater :) Dock inte sådana dära riktiga pirater utan JackSparrow-versionen.. *dregel* Det viktigaste är att barnen är nöjda för då är föräldrarna det. Hittills har barnen varit mkt nöjda och tycker det är grymt spännande att leta efter ledtrådar ombord (finns lite ställen att få fram ledtrådar genom aktivitet för att slutligen få en nyckel och befria Zotpiraterna) MEN akta er för SLESK för han är inte nådig...mohahaha



Piratflaggan hissad i aktern för att visa bilpassagerarna vad dem ger sig in i

Annars är det en extra lång och dryg vecka då vi seglar in i sommarschemat vilket innebär en extra arbetsdag som i sin tur innebär ett pass på 88arbetstimmar ungefär... Det hade väl varit okej om man får sova mer än 5 timmar om natten och det inte var så fysiskt tungt som det blir när högsäsongen kommer igång.. Första svettiga vändturen idag på läääänge och värre blir det..

På tisdag när vi (äntligen) får gå av så blir jag kvar i Danmark några timmar och så möter jag upp Thomsen och Alice som varit där sedan Lördagen..:) Jag ska unna mig någon ensam timme med lite ströshopping sen när dem dyker upp tar vi lunch och vidare båten hem...lagom i tid till Göteborgs uuuuunderbara rusningstrafik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?