måndag 27 juni 2011

Längtar hem

...i brist på annat så bör jag blogga.

Har gjort mitt ankomsstäd och markerat hytterna. 43 enkla har vi att göra och tyvärr snodde dem E till befälstäd; Nåväl, vad är en dag på Saga :]

I vanliga fall hade vi åkt hem nu, liksom laddat för sista dagen, gett allt och fått sluta innan frukost för att sedan kliva av båten i Göteborg...nu superstressas det och vi går av imorrn..i Fredrikshamn där expressbåten väntar...Det är en speciell känsla att möta andra vakten i "ingenmansland" De som ska kliva på ser ju helt slut ut medan de avgående är utvilade och kanske lite solbrända efter en hemmavecka..

Har jag tillagt att jag är trött? Har varit så trött denna vecka, redan från start. Jättebra då att denna vecka är liiite extra.

Nej mest blaj känner jag
Längtar hem
3 veckors semester upcoming...semester för mig innebär trapp & halluppfräschning...tur att jag har min bror + flickvän & mamma som kommer över och ger mig en hand :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?