lördag 22 oktober 2011

tillstånd

Har mamma på besök och det är mysigt.. mindre mysigt är att Alice har tänder på G hela tiden och sover som en utsövd MAO inget alls ;) Trött som jag är ger vi oss iväg på loppis där Alice får frispel och så även jag när en gubbe tar upp hela vägen och vandrar i 1km/h ut medan jag har min gnälliga och åliga unge i barnvagn bakom.. *maaah* Kom ju ut tillslut men då kände jag mig irriterad så det var bara att åka hem..


Nu ligger lillkorven och sover.. jag å mor tar plats i soffan för lite degtime å sedan ska vi tusan åka till Ikea å käka middagen där, mer avancerat än så får det inte bli en lördag som denna.. måste införskaffa lampor till badrummet också eftersom det är bäcksvart däruppe..

1 kommentar:

  1. Röstade på ert badrum=) Hoppas hoppas att ni vinner!
    /Victoria

    SvaraRadera

Vad tycker du?