torsdag 3 november 2011

Å vad skönt..

Har precis blivit klar med de sista julklapparna (nästan, bara lite finlir kvar)
I år köpte jag det mesta på Gekås samt beställer skolfoton på lillan och almanackor till de som förväntas önska sig sådant (läs far & morföräldrar). Att julshoppa lite här å där i lugnan ro existerar inte just nu så det fick bli en sådan lösning.

Almanackorna beställde jag på Vistaprint och jag hoppas dem blir lika fina/roliga som dem såg ut i förhandsgranskningen :) Isf fortsätter jag beställa därifrån. Dock får man vara uppmärksam på att priserna är exkl. moms, vilket läggs på i kassan så man inte shoppar ihjäl sig.

För 585kr fick jag 4 fotoalmanackor för vägg i A4 format + 250 gratis visitkort, gratis penna, gratis stämpel. [ frakt och moms gick på över 230spänn ca]

Lillan har blivit ännu mer hostig på sistone.. kanske vi får boka in oss hos VC ändå trots bvc-damen sa att doktorer oftast tycker det ska gå över av sig självt.. men alla vi behöver ju sömnen så =/

Försöka sova någon timme kanske

1 kommentar:

  1. Duktig du är, jag har inte ens börjat julhandla än.

    Vistaprint är skitbra, beställde en T-shirt därifrån för ett tag sen. :)

    Hoppas lillan kryar på sig.

    Kramboll :)

    SvaraRadera

Vad tycker du?