söndag 8 april 2012

Brand & Pizza

Igår då..

Först på El Corazon då vi var ett gäng på 15 pers. De andra hade förfestat och var väldigt glada i halsen. Stackars dem som åt romantisk middag. Väldigt fint och mysigt ställe men jag föredrar att betala multum för en redig stek och inte lasagne (typ Texas Longhorn & Jensens Böfhus) Vi hamnade sedan på Gretas vilket är ett wellknown gay/queer/lesbian...yeah you name it-ställe :) Alltid trevlig folk där och man kan släppa loss rejält på dansgolven. Vi splittade upp oss efter restaurangen då jag å J i vårt fattiga tillstånd hoppades på billigare inträde på Gretas. Det blev ändå inträde och var relativt folktomt när vi kom. Vi röjde dansgolv ändå. När våra kompisar sedan kom vid 00.45 cirkus drog vi.. tråkigt men sant. Hade ont i min skadade fot och även knät. Längtade så till min säng vilken blev Alice eftersom hon intagit min istället...låg alldeles för mjukt.

Utgången igår var trevlig. Dock känner jag mig inte som 20 längre så jag & Jen drog hem vid 1-snåret. Hamnade i tjöt med några brudar, 18 & 20 år gamla. Jag använde liksom uttrycket "när jag var i er ålder så kostade ciggen bara...bla bla blaaa" Annsi goes superduperooold. Trots att jag drack avhållsamt igår vaknade jag med skallebank och rejäl seghet. Vad har vi gjort idag? Ätit pizza ungefär.

Imorrn är det dags för BAUUUT..inte pepp men men. Ska även säga hejdå till alla mina älsklingar; Mamma, Alice & Thomas. Hoppas bara Saga är fixad ordentligt, dem hade ju maskinbrand igår. Läst i aftenposten.no Eftersom Thomsen är ombord blev jag halvt panikslagen när jag såg på nyheterna att Saga haft en explosion i maskinrummet. Det kan gå mycket illa i värsta fall.

Ha en fin vecka alla!
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?