onsdag 4 april 2012

Köket beställt

Idag har vi äntligen kommit till skott och beställt ett kök.. nytt alltihop :) Kommer hemlevererat till oss v.19 och jag kan knappt bärga mig. Kommer vara ombord när det mesta händer (hoppas jag) och kommer samtidigt kännas lite småjobbigt att inte få vara med för att se så allt kommer på rätt plats.. Kollade även in lite kakel till väggen och jag tror vi har bestämt oss. Nu är det lite färg på väggarna och annat smått & gott som saknas bara.

Idag är jag trött verkligen. Såg ut som 7 svåra år när jag kom upp.
Imorrn åker Thomsen ut till havs.. men sen trillar mor in på kvällen så det är fajn by me :]

En fågel viskade om snö & minusgrader till helgen..inte okej(!) Sommardäcken är ju på & friskluftsventligerna öppnade! Men jag antar att OM det nu kommer någon snö så blir det inte långvarigt

Kollade faktiskt på kanal 1 idag (amazing) och programmet vi såg handlade om dialekter. Idag var dem i Överkalix och det var minst sagt intressant..hehe ^^ Har även varvat med lite Arga Snickaren som var hos ett helknasigt par, tycker synd om ungen. Efter det såg vi extrema samlare där dem hos en kvinna hittade 36katter varav 13 döda. Konstig värld vi lever i.

Intresseklubben antecknar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?