fredag 6 april 2012

Mobilens återkomst

Mina 2 superkonstnärer.. undrar var jag fått min kreativa ådra ifrån ;))


Dagen har varit grå, snöig, regning & haglig. Jättetråkigt då jag verkligen bestämde mig för att ge Alice en riktig utedag. Känner mig som en dålig mamma men tur att mormor är här så man kan kladda med färg i hela köket.

Mamma är ju så smidig så hon glömde mobilen på bussen igår; Vilket uppdagades då farsan panikringde och skickade sms. Det var tydligen en muslim som hittade den och bodde på något torg(?) Vi kunde ringa honom efter 14 då han kom hem från moskén. Vi gjorde så och killen var busschauffören som körde igår. Som tur var hade dem vägarna förbi Kungälv från moskén så vi kunde möta upp dem nere vid busstation. Slutet gott allting gott

Mamma sitter och glor på Let's Dance, vilket jag är föga intresserad av så det blir datorn för mig. Imorrn är det utgång med båtgänget.. 1000 år sedan sist så hur gör man? Vi ska till ett lite halvfancy ställe på Avenyn för och äta för att sedan hinna skaka lite rumpa. Antingen blir det 1 eller 3-bussen hem. Snacka om lantliga val, vad hände med den lagoma 2-bussen liksom(?) Har jag riktigt j*vla roligt så får det bli morgonbussen.

Tjoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?