måndag 30 april 2012

I'm not Tarzan but...

....framsteg i offertdjungeln: Vi har äntligen bestämt oss för en firma som ska fixa vårt kök så om exakt 1 vecka är det dags :] Ännu har vi inte köpt kakel, bruksfog samt färg till väggen.. but hey what! Nuförtiden är vi inte dem som är dem. Jag är såååå förväntansfull & spricker nästan av glädje. Det halvbästa med allt är att för varje 10.000 man köper kök för på Ikea så får man en check på 1.000kr att handla annat för. Perfekt för att få in lite nytt porslin och kanske ett bord :) 5kk på Ikea räcker ju en bit.

Sålde mig för första gången inatt.. eller jag & Jen. Vi tog över grabbarnas nattpass vilket innebar en arbetsdag från söndag morgon 7.30 till avgången idag måndag vid 12 tiden.. ett arbetsdag på ca30h... Så det innebär att jag jobbat ungefärum 90h denna vecka..juicy ^^ Men det var väl värt pengarna. Idag känner man sig visserligen lite groggylogg så det blir nog att lägga sig efter Alice där någonstans

Man är ju ingen ungdom längre

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    det är verkligen mycket att jobba 30 timmar på raken, bra jobbat! Och du måste vara så himla peppad på köksrenoveringen (det hade jag varit!!). Det skulle vara kul om du vill visa upp renoveringen på Byggla! Du kan maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer om Byggla och om den lilla presenten du får om du är intresserad!
    Lycka till med köket!
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera

Vad tycker du?