söndag 24 februari 2013

Avstånd

Tomt så tomt.

Mamma har åkt och Alice har somnat.. så tomt och ensamt det känns nu
Igår gick lite luft ur mig, sådär att det känns som att inget är kul och att man inte har lust att existera (absolut inte att dö men att helt enkelt inte finnas). Man är inte sugen på livet för tillfället. Svårt att förklara men jag hamnar i dem tillstånden ibland och dem varar inte så jättelänge men det känns länge nog. Inlåsningsläge på det.

Ska ringa T nu, ta en varm dusch och förbereda inför morgondagen.. får se om jag kan få iväg Alice till dagis efter helgens snuverier.

Jag önskar mamma bodde närmre...

2 kommentarer:


  1. Känner igen den känslan... man känner sig bara så låst i något slags ingenmansland. :(

    *massa kramar*

    SvaraRadera
  2. känner också igen det där...man får tillåta sig att ha sådana känslor ibland.

    Jag har min mamma och pappa 50 mil ifrån och det kan kännas så tomt...

    Som jag tjatat MYCKET om.. så är ni alltid välkomna till oss på lite trevligheter :)...

    kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?