tisdag 5 februari 2013

Smidigt eller "dagens ungdom"

Allt blir så modernt nuförtiden. Kodnycklar till lägenhet, inga cash på bussen, boka över internet.
Har precis bokat en klipptid hos "min" nya frisör (2ggr so far) på ett ställe här i Kungälv :))

Your reservation is complete

Hello Ann-Sofie Törnros and welcome to us Matilda Xxxxxxx, Wednesday 06 February 2013 16:00.klipp stylist
 

Nice :) Helt okej om man frågar mig. Har utvecklat "telefonfobi" på sista tiden så jag undviker helst att prata i den alls. smidigt också när man kommer på att man bör klippa sig framåt kvällskvisten.

Annars är jag seg. Tack och lov fick jag och M skjuts av maskinchefen hem (som är en ängel). Jag behövde inte böna för att busschaffisen skulle släppa av mig vid motet = mer kvalitétstid hemma med familjen. Kanske hämtar han upp mig på vägen dit på tisdag igen :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?