måndag 11 februari 2013

foglossning och skadeglädje

När jag var gravid i ca v.14 så började jag få problem med mitt bäcken, höfter och svank.. foglossning. Det var ett helvete ända till förlossningen då det nästan gick över på en gång. Efter några veckor så kom smärtan tillbaka och jag har den till och från fortfarande. I efterhand så sitter smärtan i övre skinkan (nästan svanken) till höger. Känns som en bit av något ben inne i kroppen är krossat och när jag har mens gör det så extra j*vla ont.. fan! Undrar om man vågar bli gravid igen, tänk om det kan bli värre? Fattar inte ens att jag pallade jobba till v.30 phu.

Nu ska jag ta min postgravida kropp och röra mig mot Ica för en storhandling.

Förresten; skadeglädje? Snackar alltid om att det bara är jag som blir bötfälld! Idag fick faktiskt grannen mittemot en bot men eftersom dem står där i veckor med sin bil (antar att dem inte har en annan p-plats) så tycker jag faktiskt det är rätt. Men usch vilken hemsk människa jag känner mig som nu. Känns faktiskt bra att veta att det inte bara är jag som är hatad.




2 kommentarer:

  1. Aj, aj, aj! Låter inte skönt alls, det räcker gott och väl med mensvärken för min del, känner jag! :P

    Hahaha, jamen du ser, det finns ett litet strå av karma trots allt..! What goes around comes around... ^^

    Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Du förresten hur gick det med korvarna och pastan?.. Vågat prova sköldpaddan?=)

    SvaraRadera

Vad tycker du?