lördag 9 februari 2013

vilken kaka bör man baka?

En vän bakar smörgåstårta och det är något jag verkligen älskar, fast jag har 3 övermogna bananer så får väl göra iordning en banankaka istället..eller bananpannkaka?? Hmm, fast kan ju vara bra att ha ngt till fikat ifall man får gäster. Dock är jag mer sugen på en tigerkaka.

Det är svåra val man har i livet now-a-days

Har varit på långpromenad med Alice och kollat in ett radhus här som ligger nästan granne med oss..en 4a i Håltet :) Spännande! Jag vill ju så gärna flytta till en hyresrätt då ingen av oss är direkt händig om det skulle uppkomma problem. Långpromenaden gick på 1h dit och hem 10 min.. wonder why! ;) Efter lite mutor och en tåfrysande mamma som blev otålig gav Alice äntligen upp med att inte sitta i vagnen. tack!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?