måndag 7 oktober 2013

In i ledet marsch!!

Imorgon så är det som alla andra måndagar innan pågång; Städmåndag :) Det innebär att undanröja alla ungkarlslyefasoner innan Thomsen kommer hem. JAG är den slarvige som låter hemmet förfalla och döljer det lagom tills han är hemma. Nej han vet hur jag är egentligen men eftersom det alltid är så fint tills jag kommer så måste jag ju visa upp samma goda beteende. Jag är helt enkelt inte hemmafrumaterial som han är!

Egentligen är jag inte så smutig av mig, mest stökig såsom prylar högt och lågt. Men ikväll ska jag vara snuskig och låta disken stå kvar i sinken ;) haha..livin' the life

Funderar också på vilka skådisar som ska spela i 50 shades of grey, verkar stå lite olika här och där så jag blir verkligen förvirrad ^^ Det har varit mitt och mors heta topic of today. Mamma påstår att sådant sex som står där i har ju alla (?) Mer hett sex åt folket

Finns verkligen inget som generar mig när det gäller sex/kroppen, att prata om alltså! Jag skulle verkligen vilja jobba med detta. Barnmorska, sexolog (?), på en ungdomsmottagning, hjälpa barnlösa,  .. osv osv :) Det roliga är att jag självstuderat så himla mkt så det hade knappt behövts plugga alls! Haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?