söndag 20 oktober 2013

köp & -sälj

Jag håller på med säljrace härhemma, sååå skönt att bli av med stuff som bara samlar damm och samtidigt tjäna en hacka på det! Tyvärr är detta tidskrävande som tusan så alla andra 2-do's förfallet ju så smått! :(

Ikväll stänger mitt simkort av sig och jag går över till micro-sim och därmed börjar en ny era! :p Thomsen hade köpt en ny mobil till mig när jag kom hem eftersom internetuppkoppling/nät/etc på min förra inte var den bästa! Dock måste jag säga att jag personligen hade klarat mig. Har precis börjat surfa på mobilen och insett att det är ganska givande =)

Har haft familjen här i helgen och det var längesedan vi syskon umgicks partnerfria! Lite djupa konversationer blev det allt! Dock ångrar jag lördagens tripp till Ullared; Säkerligen den värsta jag någonsin varit på. Leta parkeringsplats i 30min, kö 1h för att komma in, allmänt kaos därinne, kö 1h för att få betala!! På ett sätt är det bra för man kan inte mingla runt och spontanshoppa massa onödigt utan det blir det som står på listan (om ens det)

Nej ingen mer tid till slösurf.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?