tisdag 18 mars 2014

Tiden går ..

Ja vad har hänt sedan sist ?!

Veckan på bauten har varit bra, har faktiskt slutat röka (!!!!) Nej jag är inte gravid, slutade sist utan och vara det också =) Men känns bra att faktiskt vara rökfri den dagen hormonerna börjar rasa.
Slutade i onsdags och körde någon dag med Zonnic munhålepulver (typ snus) som var perfekt. Nu kör jag au natural med örtprillor för att ha något som lindrar abstinensen =) Jag känner mig faktiskt inte röksugen utan vanorna talar mer. När jag pratar i telefon, när jag dricker kaffe, när jag kommit fram efter att ha kört bilen osv osv. DÅ vill jag ha en cigg.

Alice har blivit bjuden på sitt första kalas (2:a om man bortser kalaset där mamma var med och var bundis med kalasbarnets mamma) Detta är liksom en dagiskompis som jag aldrig knappt träffat. Ska bli så kul men undrar ju hur det funkar, åker man därifrån eller ska man vara kvar? Vad köper man i present? Ska man fråga föräldern vad barnet kan tänkas önska sig?  =)

Roligt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?