fredag 7 mars 2014

Regnet det bara öser ner..

Jag borde verkligen ta och gå igenom reservkläderna på dagis samt dem i garderoben oftare. Nu är det vårväder och regnet kommer med det. Regnkläderna ska putsas av och jag vet ju att Alice har ett par byxor i garderoben; I stl 92 ja! Hon drar ju minst 104 nå så ganska epic fail av mig. Tar med ungen i dem vattenavvisande byxorna till förskolan för där HAR jag ju ett regnset men icke, det bjöd på stl 90 (?) Damn

Det känns som jag ligger steget efter nu: Hatar det eftersom säsongskläder är dyra om man vill ha kvalité! Jag har redan köpt nästa års overall på POP så det känner jag mig nöjd med =) Tyvärr blev det en ceriserosa och inte den turkosa jag suktade efter men det är smällar man får ta när man fyndar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?