torsdag 15 maj 2014

Keep bleedin'

Jahapp slutarökatryout #2 går sådär! Första gången var nästan lättare. Kanske pga jag nu slutade innan mensen och sist gjorde jag det när mensen hade satt igång vilket såhär i efterhand var ett smart drag. Jag var såååå deppig i förrgår...nästan lite apatisk och tyckte verkligen synd om mig själv :)

Jag är inte helt nikotinfri utan går på Zonnic munhålepulver (snusliknande grej) och det har gått jättebra sålänge jag haft 4mg-dosen, det var först när jag halverade styrkan det blev jobbigt.

Så kommer tankarna om hur mkt lättare allt är som rökare. Man belönar sig med cigg, man tröstar sig med cigg.. Nu är det soligt och jag är så sugen på att ta en cigg på altanen med en kaffe till..mm

1 vecka idag hursom. Hoppas jag klarar mig längre denna gången :)

Thomsen drog som i vanlig ordning iväg igår så jag och Alice har tjejvecka nu. Börjar få ont i ryggen igen och det bådar inte gott. Funderar på om det har med hormoner att göra för det är alltid i en viss del av cykeln jag får ont.

3 kommentarer:

  1. Du är hel GRYM....PÅ riktigt!

    Vill ni ha chips i helgen elelr;)

    PUSSS

    SvaraRadera
  2. BTW tycker allt att din familj ska flytta hit så att ni inte rymmer, det var jus å trevligt sist vi sågs, mer sånt=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så tråkigt när man har vänner på flera ställen och man bara vill samla dem allihopa på samma :) Helgen..jag kan söndag? :))

      Var det K som fått bebbe? Men har för mig att det var mer i sommar hon skulle ha? :S

      PUSS

      Radera

Vad tycker du?