fredag 30 maj 2014

Samtal

Jag väntar på ett samtal, ett samtal som jag är rädd kommer innefalla när jag hoppar in i duschen för så funkar det bara. Vet inte om man kan ringa upp heller för jag tror dem som ska ringa isf ringer från skyddat nr.

Idag är det soligt och friskt men ändå ganska varmt. Mormor är ju här så har släppt ut Alice och henne för att gunga. Alice har skyllt på magont i en vecka (?) Oftast infaller det när något jobbigt är på gång typ klädpåtagning, gå upp för trappan etc så jag lägger ingen jättevikt vid detta ännu. Dock har hon ätit riktigt riktigt dåligt men det gör ju barn till och från.

Idag ska jag visa mamma Ullared. Kommer säkert vara massvis med folk där eftersom det är en klämmis. Vi hade tänkt vara där i 2-3h max och fika, strökolla lite osv. Får inte bli någon hysterisk shopping utan ser det mest som en dagsiutflykt.

På min lista står:
Ansiktskräm
Toapapper

...eftersom det inte finns i min affär hemma :p

2 kommentarer:

  1. Vad fan, har ni inget dasspapper i er affär?? XD Tror de att fina flickor inte bajsar, eller? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, var mest ironisk eftersom det är så töntigt att åka till Ullared för att köpa dasspapper bland annat :)

      Radera

Vad tycker du?