söndag 25 november 2007

laddar batterierna

Sitter och fyller på min nyköpta skapelse.. förhoppningsvis orkar jag med åtminstone 3 gym-pass i veckan.

Det jag borde ha gjort har jag såklart inte gjort ^^ Som att packa tex.. men det gör jag snarast!

Idag har jag ansträngt mig som en gås för att försöka få tag på en outfit till julfesten, slutade med en lång svart empireskuren klänning och ett par leggings till det.. nu är frågan.. jag funderar på svarta jeansen istället.. å vad ska jag ha på mig över..köpte 2 cardigans.. men jag vill helst ha en bolero.. I-landsproblemen hopar sig över mig :)

Bakom mig så luktar släckta bränder; så otäckt långt var jag beredd att gå, i din närhet. Jag skyddar mitt förvuxna dumma hjärta, jag ser mig aldrig om



Nej nu ska jag dra mig å packa 4 real .. Till sjöss i en vecka som vanligt.. så nästa gång jag skriver är det redan december..tänk vad tiden går fort..phiiw


Skepp & Hoj !!

1 kommentar:

  1. Bara sviiiiiiiiiiik din Kaktus på MSN bara, gööööööööör det! *ensam* Miss ya honey! puss

    SvaraRadera

Vad tycker du?