fredag 1 februari 2008

candybar

Hej och Hallå!

Sitter och degar, har tvättdag idag och sådant drar ju ut på tiden.. Har hursomhelst fått lite upplockat hemma, sorterat sådana där tråkiga papper och försökt få saker och ting på sin plats helt enkelt :) Ååh vad jag önskar att jag hade haft större garderober, eller åtminstone mer förvaringsutrymmen..

När tvättiden äntligen är klar ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, blir borta hela helgen, å går sedan på båten på måndag.. måste packa alltså .. vilket alltid tar minst 2 timmar..konstigt nog eftersom jag i slutändan alltid har samma packning som veckorna innan..

På lördag kommer stenabejbsen över till T så då blir det laga mat, lira guitarrhero å sjunga karaoke.. antar att vi kommer dricka oss lite också.. ^^ vi hade väldigt mysigt sist och antar att vi får minst lika mysigt nu.. :)

Finding your way in the dark,
ain't so hard when you're close to my heart
You are there when I'm feeling alone
All I need is for you to come home
..you're sweet like chocolate boy ^^



Puss och hej, åter 11 feb //annsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?