onsdag 12 mars 2008

I just wanna be here beside you

Tjillevippen!

Då har man anlänt till Örebro då, sitter å degar framför datorn och funderar på huruvida jag ska få in den externa hårddisken utan att anstränga mig för att leta fram en förlängningssladd; Jag har kommit fram till att det helt enkelt inte går utan minsta ansträngning :)

Idag har jag förutom att åka tåg rännt på stan med mor & A litegranna, köpte inget då jag måste hålla koll på ekonomin då den börjar rinna bort från mig pga lite för intensiv shopping och slängaivägpengarpåvadsomhelst-period. Slutade även stadsbesöken med en solning i mitt favoritblingbling solarie.. najs! Fast idag blev jag besviken när inte sprutet fungerade, jädra skit! morsan sa att dem tydligen varit dåliga på att fylla på det på sistone.. hursomhelst gör mig 20min solning bara jättegött..sen om jag får betala när jag är 40 i extra fula rynkor, det skiter jag i.

Imorrn ska jag träffa Kimsan efter att hon slutat skolan elr vad hon skulle hitta på, ska även försöka leka med Emie någon dag här.. vi har nog båda lite och uppdatera varandra om kan jag tänka mig :) Fredagen ska spenderas med bruttsen från gymn. oh det ska bli så skojj att se alla hopa igen, och alla samtidigt, hur ofta sker det på en skala liksom.. :) tacos och mys.. en riktig 10-poängare verkligen!

Igår när kom R hem från Salsakursen.. jag som inte trodde den killen ens hade höfter elr åtminstone var stelopererad från topp till tå, han kunde verkligen shaka.. och det efter första lektionen.. kommer bli asbra det där.. :) happy 4 you

Nej nu ska jag klippa hår.. på D, tyvärr har han önskat sig en mohikanfrilla elr vad sjutton det hette.. jag är väldigt tvivelaktig på om det är något jag vill klippa.. men han får väl se att han inte passar som mininazi elr vad det kommer se ut som.. gör han det så rakar jag av skiten vilket fall som helst :) det luktar fisk å potatis här hemma.. mmmm.. hungrig


miss you darlin'


Pussen

2 kommentarer:

  1. Hehe, men jag hatar ju blommor! Hade varit mer välbehövligt att få avdrag på hyran eller så.

    SvaraRadera
  2. Du får lägga upp bild här i bloggen på D´s frilla sen när det blir färdigt!

    SvaraRadera

Vad tycker du?