måndag 24 mars 2008

WinterWonderLand

(: owh ute är det vitt .. jättevitt

Har kommit hem från stan, lunchade med Thomas å Jennie idag.. mysigt mysigt! Nu tror jag dock att jag lider av feber, snuva och allmän jättetrötthet.. jobbigt ! Detta gör att jag måste sova på soffan några timmar :)

Tuff vecka som vanligt.. påsklov vilket innebär ungar och skräp.. fyllon och spyor.. och i personalstyrkan; sjukskrivning! Båtluften har känts extra torr så jag har haft blodad näsa hela veckan, delade hytt med Thomsen så Karina skulle få sin egen vilket också kanske bidrog till sämre luft.. vad vet jag =) Massa nya på båten också vilket gör allt tuffare.. shit, en tjej var bara 19.. fick total åldersnoja när hon sa att hon kände att vi var gamla.. å äldre.. typ som jag känner inför 30-åringarna..så nu är jag tantgammal :D
En kul sak jag fick reda på detta passet är att jag fått långvik. så nu har jag tjänst åtminstone till april o9 .. känns mycket härligt och bra.. kommer nog skaffa mig mobilabbonemanget nu .. fast 3.. jag vet inte riktigt.. kommer ju bli dyrt att ringa hem till kära mor isf :/

Neeeej.. nu orkar jag bara inte mer.. soffan ser alltför inbjudande ut.. nattinatt! ^^

Puss & Kram Annsi

2 kommentarer:

  1. Haha usch vi har blivit gamla =D Men jag känner mig inte en dag äldre än 18 =P Så ni har också fått den trevliga snön nere i götet? hihi.
    Puss och slick i örat

    SvaraRadera
  2. Grattis till långvikket! kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?