tisdag 11 mars 2008

misfit

Hejsan Hoppsan i Lingonskogen!





Som vanligt när jag bloggar har jag tvättid :) Idag/Ikväll är jag inte av med skiten förrens 23-tiden...Kom hem för någon timme sedan, innan hade jag tagit taxi med älsket för att lämna av all packning och skit och vi tog en promenad upp på stan för att luncha med mor hans.





Har varit ett tag sedan sist, har hunnit med Danmark och en veckas båtjobb. Danmark var jättemysigt, vi hade tur med vädret, shoppade lite väl mycket och jag fick se havet och plocka snäckor =) Båten var väl som vanligt, någon man kort och många sjuka.. Tog hand om T som låg avdäckad i hytten 1,5 dag så nu tror jag bannemejj jag blivit smittad av något.. har lite feber och halsont..





Höll nästan på att skaffa mig 3-abonnemang idag, dem kan de dära säljarna ^^ T skulle egentligen förnya sitt men det slutade med att kassasnubben var mer intresserad av att få med mig.. började så smått på det normala erbjudandet och sänkte avgifterna sedan mer och mer, dem har ju svängrum redan tidigare som dem vet dem kan använda sig av.. så jag mjölkade så mkt jag kunde.. blev nästan lite sugen..för mobilen var så fin.. men var tvungen att intala mig själv att jag verkligen inte behövde en ny mobil.. har blitt väldigt mkt pryttlar på sistone.. och det behöver man väl inte (?)





Imorrn beger man sig av mot Örebro, har varit lite väl länge sedan sist, men det har varit mycket att göra och många tankegångar som tagit upp min tid här i Götet.. Så det är bara packa och ge sig av.. tror jag har varit hemma kanske 1 vecka de senaste 2 månaderna..









Lite häng i sommarstugan Danmark

miffot & thomas (men den bjuder jag på)

Puss & Hej

2 kommentarer:

  1. *panikkramar på* Saknat dig ju!

    SvaraRadera
  2. Åh vad det ska bli skoj på fredag :) Miss you *kramas*

    SvaraRadera

Vad tycker du?