torsdag 13 mars 2008

synden har inga gränser

Nu är det ju inte så att jag syndat som i mord elr snatteri.. Jag har egosyndat.. Så fort jag satte mig på tåget mot Öo så bubblade syndens jävul upp i mig, så himla sötsugen, brödsugen å sugen på allt som går att äta.. Idag köpte jag asmycket lösviktsgodis.. orkade knappt bära upp påsen ens ju.. som tur var la jag upp det i en skål och försökte bjuda bort det mesta till brorsorna.. för det spelar ingen roll om det är 1hg eller 1kg.. jag äter tills det tar slut.. det är ju bra när man jobbar på en båt där taxfreepåsarna är på 1kg istället för vanliga 200g (: som tur är så funkar det väldigt bra.

Idag har jag då träffat Kim, var jädrans längesedan .. men skojj att se mitt flickebarn igen =) Senare kom emie över på en kaffe.. å där syndade jag igen.. vi rörde la inte oss från spisen på 3 timmar utan snackade konstant skit och rökte.. syndsyndsynd! Men känns bra att dela med sig problem och frågeställningar över ett paket cigg sådär :D


Imorrn är det då reunion med tjejerna från gymn. ska bli grumola skojj :)

Har sett fram emot denna dagen länge.. kanske sista gången vi träffas allihopa på ett bra tag..


En sak som drar ned mitt humör är att mitt favvosolarie inte blir påfyllt i aromaspruten.. det som är halva nöjet och så skönt liksom :)) har skrivit ett litet mysigt mail och klagat.. hoppas på en gratis solning och kanske ett förlåt åtminstone.. tihi

Kramar Syndaren
--<--@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?