fredag 26 februari 2010

att vänta . att minnas . att sova

Har precis gjort en "ut med det gamla och in med det nya" Nej jag har inte renoverat hemma eller bytt partner... Jag har rensat ut bankpapper... Inser att jag levde då som idag fast i mycket mindre skala.. år 2001 var inget bra ekonomiskt med 400kr/månad ex ^^ Orkade inte kolla genom alla papper men det var många...shoppaholic som man är/var.
Nu ska jag sätta in fräscha fina papper istället... pension bla! Vuxenpoäng 4 sure! Inte för att jag ens bryr mig eller förstår mig på detta... Däremot har jag en stark känsla av att jag borde börja pensionsspara förr eller senare...helst nu! Det kontot bör ju skapas i Nordea då jag numer blivit förmånskund hos dem .. lyyyx! :) Eftersom jag å Thomsen var där häromdagen för att fixa huslån och såna grejjer så passade dem på att "lura" in mig... jag veeeet vuxenpoäng all over!

Har även fått iväg HP-papprena till Försäkringskassan... suck! Nu är det nog 1-2 månaders väntan på besked och sen om man blir beviljad ska man ansöka också...va jobbiga dem ska vara!

Var hos BM idag...lyssnade på Nuggets hjärta... 140-160 spm.. cool! :) Sen är jag tjock så det blir att föda på Östra eftersom de har mer tillgänglig personal samt bredare sängar ifall ett akutsnitt måste till... Jag undrar hur fet jag är eftersom jag måste ha en bred säng? Hjälp :D
En annan stor fråga är...Hur kan jag inte vara immun mot röda hund...jag tog sprutan tusan! Jag är säker på att jag inte missat den.. Men som BM sa så blir vissa inte det trots spruta... maybe I'm one of those!

Är så sjukt trött.. har inte haft sovmorgon på hela veckan.. ska bli skönt att verkligen få sova till typ 11-12 och varför inte 13 medans man ändå är igång, det får bli imorgon det... längtar så.

Zzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?