söndag 14 februari 2010

jippo

Ja idag är det då alla hjärtans dag... ingenting jag firar faktiskt :) Men en anledning att unna sig! Gubben och jag gick på "Prinsessan och grodan" då HAN så gärna ville se den :) Kan jag säga att jag storbölade i slutet.. tur att småbarn tycker det är OK...för 13.30-föreställningen innehöll enbart barn och deras föräldrar ^^

Har även pratat lite med mor.. hon ville gärna skänka ett fint bidrag till barnvagn.. vi har ju funderat på en beg. eller en ny.. och när vi nu får ett sådant fint tillskott i ekonomin så är ju frågan inte så svår... nästa vecka beställer vi en vagn och hoppas den kommer innan "Nuggets" nedkomst ^^ Kan vara lång leveranstid, man får lätt räkna med 11-15 veckor..

Nej nu ska jag laga lite tacos härhemma och få igång städ & packandet.. Båtvecka imorrn ju (och har som vanligt ingen lust) -suck-

Så istället för att göra denna dag till en pardag så kommer jag tänka på alla vänner jag har, som jag haft och som jag har mindre bra kontakt med idag.. jag tänker på er till och från och önskar er all lycka i livet..

KRAMKRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?