onsdag 24 februari 2010

Idag har vi glidit, åkte till svärisarna och lämnade bilen sen gjorde vi en impulsgrejj och drog på bio. Farsan fick det bli.. En bra rulle som hade både det ena och det andra :)

Har fått tag i en av Stenatanterna på kontoret vilket är nästan en omöjlighet... än ropar jag inte hej eftersom jag fortfarande måste få tag på henne imorrn IRL för att hämta mitt papper, Ska passa på att få tag i en av de andra tanterna medan jag ändå är där......sen ska jag börja skriva mitt martyrbrev om mina hemska arbetsdagar på Saga ^^

Har även fått veta 2 saker idag som drog ned mig.. 1 av mina käraste som står närma hjärtat har en familjemedlem som fått cancer... strålbehandlingen är i full gång och jag kommer att skänka honom alla mina tankar... Även en av mina vänners far har gått bort idag i samma jädra sjukdom..

Därför anser jag att det inte finns någon gud och jag tycker världen är alldeles för orättvis..
--<-@
För de som kämpar ger vi styrka
å de som kämpat ger vi frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?