tisdag 23 februari 2010

Rädd

Alltså jag har på senaste tiden blivit mer och mer förvirrad... alltså jag glömmer saker som skedde för 1 minut sedan.. Har inget minne av vad jag gjorde under gårdagen eller sådana saker.. Däremot kan jag komma ihåg saker som skedde för längesedan.. känns som jag håller på att förvandlas till dessa pensionärer som läggs in för demens :S Kanske måste jag aktivera hjärnan mer? Korsord, sudoku, schack eller liknande.. hmm

Hursomhelst så kom jag med bussen hem från Oslo igår. Eftersom vi går på högsäsong pga hemska sportlov så blir stackars personalstyrkan busslastad till Oslo och hem istället! Så landade vid en 23 i Göteborg... Baby hämtade mig och Henrietta.. kändes så mysigt att kunna lyxa till det med bil för en gångs skull.. Speciellt när spårvagnstrafiken är inställd (?) Var tusan mer snö i Götet än Oslo... hur är detta möjligt?

Idag ska vi till banken och tigga pengar för ett slott :) Sen ska vi åka till Babyproffsen och beställa en barnvagn... så kul (: Ska även försöka få tag i de mest 2 omöjliga tantkontoristerna på StenaLine...Löneadmin. och ah någon annan typ av tant ^^ för att få lite uppgifter om ändrad inkomst samt ett intyg för havandeskapsansökningen..

...det är fan inte lätt i pappersdjungeln

2 kommentarer:

  1. Annsi vännen... du har aldrig haft ett fotografiskt minne. ;)

    Skämt åsido, du har nog tillräckligt att tänka på som det är, det är väl inte konstigt om hjärnan blir lite mosig? Träna hjärnan är ju alltid bra, men jag skulle inte oroa mig för mycket över den saken om jag vore du. Det kan faktiskt ha med graviditeten att göra; mamma blev helt seg i huvudet när hon väntade mig men inte när hon väntade syrran. =P

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Det är som Kaktus säger du har mycket att tänka på. Och sen brukar hormonerna göra att man blir glömsk, det blir inte bättre när den lill* har kommit. Men det går över när du har kommit in i mammarollen. :)

    Kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?