torsdag 18 februari 2010

@ sea

Sitter här vid sminkbordet i Thomsens hytt... han håller på att städa då han ska lämna mig imorgon för att åka hem.. buhu

Chefen hade kallat in mig för att hjälpa mig med min framtid.. Det betydde i stora drag att de skulle förlänga mitt vik. och att jag skulle söka havandeskapspenning för att inte bli "utförsäkrad" Okej då blir det inget stämpla för mig.. Ska fixa papprena i veckan nu och skicka in till FK i all hast... jag har inte hört något positivt om dem sen jag föddes tyvärr så det lär bli nåt telesamtal och evig väntan på bestlut... hoppas hoppas att jag får godkänt.. *håller tummarna* Ska bara se hur jag ska göra med min semester nu egentligen.. sökte ju näst,nästa pass och det var ju icke enligt mina tidigare beräkningar.. men får väl se om jag kan lägga in en till ansökan då..hmm yeye.

Nej nu ska jag dona..har en tvätt i torkskåpet som ska ut... So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?