tisdag 6 april 2010

Sista passet

Ja då har man jobbat sista passet på Stena Saga... om inte för alltid så åtminstone för ett X antal månader.. ja man vet ju inte hur framtiden ser ut riktigt.. ^^ Påskveckan var tung men ändå överkomlig, jag HAR jobbat pass som är mkt mkt mer krävande.. Men alla barn och allt pack får mig verkligen att bli irriterad.. -Lever folk sådär skitigt hemma med sina barn också? Hursomhelst trodde jag att det skulle vara värsta känslomässigt att gå av för sista gången.. hade jag gjort det för 1-2 år sedan hade jag säkert storbölat då Saga verkligen betydde så himla mkt för mig.. jag trivdes så sjukt bra och var så nöjd med mina chefer.. kanske var jag ung och blind då men mycket skit har ju kommit under de år jag var där..

Aja mina fogar eller rygg pallar helt enkelt inte mer, var ju nästan bra i ryggen när jag åkte in... när jag kom hem igår kunde jag knappt gå.. så ska verkligen vila upp mig nu...packa fram cykeln och fokusera på mig själv, bebis, lägenheten, eventuell flytt och så vidare :)

Ska rensa lite idag, har haft svärmor på en snabbis med kartonger och sedan drog vi dit för att hämta bilen.. Rollet kommer i e.m för att hämta den tunga hörngarderoben.. den är mest ivägen här så ska rensa ut den från alla mina kläder. Även våra nya entreprenörer har hört av sig och ska kolla elementen och om de kan göra något åt spotlightsen .. vore ju grejt om de kan göra det. Vi ska ringa mäklaren och kolla om det blir någon fotografering typ framåt fredag...vore bäst faktiskt så hinner vi köra iväg lite möbler å rensa upp!

I eftermiddag kanske stan å Nathaniel sötkorven!
En sak i taget
Inget konstigt aaaaalls!

Nathaniel under en GH-kväll 08.11.22

Tillbaka till tvätteriet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?