söndag 20 november 2011

dags igen?



Shit det smyger sig på igen.. halsooont, säg inte att allt ska börja om nu (?) Kändes ju som att jag höll på att bli frisk när dem djupa lunghostningarna bara satt i strupen och dem hostades bort lätt. Att gå på en båt full av heltäckningsmattor (läs damm) gör läkeprocessen extra lång.


Alice verkar också blivit värre.. hennes hostningar skär verkligen i märgen :S Å det är faktiskt 1000ggr värre än om jag själv är sjuk. Ibland önskar man så att man kan ta sitt barns smärta eftersom dem inte har någon aning om varför å hur etc.. pluttisar


Min nästa lediga helg så kommer farsan & brorsan inkl. flickvän :) Ska bli roligt, har jag något att se fram emot. Pappa har nog inte sett Alice sedan i vår tror jag så för honom blir det en stor förändring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?