torsdag 3 november 2011

mirror mirror on the wall... I am my mother after all!



Jamenvisst är det så


Speciellt nu när man sover hälften av vad man behöver och en bråkdel av det man vill

Man åldras av sömnbrist så när Alice blivit tonåring kommer jag inte vara den morsan som tjötar om att gå upp vid 10 utan jag ska garanterat sova ikapp mina missade år :) Ser fram emot att åldras när jag tänker på just det. Samtidigt får man hela tiden påminna sig om att leva i nuet och att det finns tid för sömn i graven, vilket stämmer..

Man får ta tillvara på det som är nu för imorgon är det borta samtidigt som det finns nya äventyr och bergochdalbanor runt hörnet. En vän till mig har gått till en spåtant och samtidigt som jag tycker det låter enormt spännande är jag rädd att få mitt öde på papper.. Kan man ändra ödet isådanfall och hade allting sett annorlunda ut om man inte kände till ödet utan lät tiden ha sin gång; Alldeles för djupa själafrågor för att vara så sent.. Ska blanda mig ett glas oboy och natta mig med Elivs i sängen; Han får mig alltid på sådant himla bra humör, svårt att inte råskratta för mkt för att inte väcka lillsnuttan bara


Minns gårdagen

Dröm om morgondagen

Lev idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?