söndag 8 januari 2012

danskar & dvärgar

...danskar alltså, vilket folk! Misstolka mig rätt men vilka smutsgrisar ;) Märks direkt att vi har båten fulladdad med massa skidsugna danskar.

Andra vakten kommer ju ha en jätteskoj kryss lät det som. Ett stort dryck/snus-företag ska leasa båten och det snackades om dvärgar ridandes på ponnies, nakna brudar uppe i spa't, helikoptrar och ditt å datt.. Nu blev det nog inget av ponnies ombord då det inte anses djurvänligt; Eller rättare sagt det ÄR inte djurvänligt. Jag tycker hela jippot låter som något ur en hiphop/rap-video men det skulle ändå vara intressant att jobba för att se spektaklet :) Kul att Thomsen kommer att jobba (kanske inte för han själv) så jag kan nalla lite info :DDD

Imorrn ska jag få komma hem igen.. hålla min underbara Alice och ha hennes händer i mina. Barnhänder är så söta, å fötter, å näsor...mmm..gos gos

5 kommentarer:

  1. Haha ser framför mig ett gäng sjösjuka små pollar =)
    Blir nog en spännande tur.

    Ha det super hemma med lill pärlan <3

    Puss och kram på dig
    V

    SvaraRadera
  2. Haha ser framför mig ett gäng sjösjuka små pollar =)
    Blir nog en spännande tur.

    Ha det super hemma med lill pärlan <3

    Puss och kram på dig
    V

    SvaraRadera
  3. Haha ser framför mig ett gäng sjösjuka små pollar =)
    Blir nog en spännande tur.

    Ha det super hemma med lill pärlan <3

    Puss och kram på dig
    V

    SvaraRadera
  4. Sorry, råkade tabba mig så det blev tre kommentarer ist för en. Feel free att ta bort =)

    Kram
    V

    SvaraRadera
  5. Nakna brudar, va? Hmm, ska man ta sig en liten kryssning kanske, månntro..? ^^

    Skönt att vara hemma istället, kanske, eller? ;)

    *puss puss*

    SvaraRadera

Vad tycker du?