torsdag 5 januari 2012

Emil stormar fram

..Sitter i min lugar och degar lite. Veckan har verkligen varit skum, känns som man börjar först idag på riktigt eftersom stormen Emil verkligen tog oss med storm. Det var nog det värsta jag har varit med om på mina 5 år på Saga och halva inredningen var krossad.. Parfym & Taxfree'n tog väl störst smällar och det är ju där allt "dyrt" finns.

Hursom tog vi liggedag i onsdags för att återställa båten.. vi ankom ju inte till Frh förren vid 14.30 och vår normala ankomsstid är 7.30. Som tur är hade jag tagit postafen på kvällen annars hade jag som min kollega fått krama toastolen igen. Vi behövde verkligen få vila så tack i 1000 för den liggedagen.

Till mina bloggvänner; Jag behöver era bloggadresser eftersom dem ligger som favoriter på min andra dator i rummet och där kommer nog datorn stå som ett packe till vi orkar packa fram dem igen :) Så snälla snälla, vore jättegrejt om ni kunde lämna av era adresser här (eller på FB om ni vill vara anonyma) så jag inte kommer för långt efter i bloggandet..så himla tråkigt om jag inte får läsa.

PUSS Å FLÖJT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?