tisdag 24 januari 2012

YO wazzup!

Håller på att byta mail, det är inte det lättaste faktiskt med tanke på hur många login och diverse, myndigheter och datt osv som man faktiskt har kopplat till sin mail. Anledningen till detta är att min gamla mail.com har spammat redlöst omkring sig... ALLA jag någonsin haft kontakt med har varit tillgängliga offer och då bland annat myndigheter och alla traderakunder och så vidare, skitdrygt. Så nu ska jag gå över helt till min gmail :)

Sen har jag blivit hostig igen, superhostig.. inte så jag hostar hela dagarna men när det väl kommer blir det riktigt jobbigt för en stund. Sjukdomarna går ju omlott härhemma så varför inte.

...och årets första snö har kommit (: Vi hade ju ett nedfall innan jul men det varade ju bara 1-2 dagar så det räknas inte. Alice gillar verkligen inte snön tror jag. Så fort vi går ut blir hon gnällig och ska hålla handen och gå vill hon verkligen inte. Idag var en riktigt vacker dag med blå himmel och vitt på det, uuuunderbart!

Jag önskar att jag vore sådär jättehändig och kunnig så jag kunde ta tag i köket själv.. drömma får man ;)

PUSS Å KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?