fredag 27 januari 2012

Idag tog jag första steget

Idag har jag tagit första lilla steget till vad som kanske blir en stor grej i framtiden. Nu kan det bära eller brista men det är en (förmodligen) lång tid kvar tills det bär frukt också så future will tell! Vill tyvärr inte fördjupa mig i detta just nu eftersom jag inte vill sprida glädjande besked innan dem ens existerar men uppdaterar mer om detta i framtiden :)

Annars har jag jäääädrigt ont i höften eller mer rövbenet, eller ska man säga nedre svanken (?) Har ingen aning om vad vederbörande kroppsdel/skelettbit kallas men låt gå. Tror det beror på att jag har en helt urusel kudde,sådant påverkar mer än man tror, inatt snor jag Thomsens eftersom han ändå åkt.

...har jag nämnt att jag önskar mig ett nytt kök?
Hoppas Ikea förstår min innersta önskning också för jag är med i en tävling där :D

2 kommentarer:

  1. Tre gissningar; ny graviditet, inskickad jobbansökan, eller inskickad studieansökan. ;) Bränns det? :P

    *puss puss*

    SvaraRadera
  2. Kaktus, faktiskt inte :) Tyvärr är jag inte redo ännu att säga någonting eftersom ingenting är säkert.

    Jag skulle velat vara så duktig att jag hade skickat en jobb eller studieansökan och det där med graviditet är inte riktigt min grej ^^ Inte just nu iaf.

    Puss på dig

    SvaraRadera

Vad tycker du?