onsdag 12 juni 2013

Mer tillskott

Idag föddes min barndomsväns andra barn och jag har gråtit av lycka. Jag vet inte om man blir känsligare ju äldre man blir för sådana saker men jag kan ju säga att jag föredrar att gråta av lycka och sedan måste man ju skratta lite för att man känner sig så jädra töntig... Välkommen till världen älskade barn, önskar dig all kärlek och lycka. Nu börjar mina äggstockar att dansa mamba..

På ett sätt är jag glad att jag inte går på alltför många begravningar, dop eller bröllop för jag blir riiiktigt gråtig av diverse.

För att gå vidare till något mindre trevlig så har jag haft huvudvärk i 3 dagars tid, kan inte åskh*lvetet bryta ut så att det släpper (?!?!)

Alice kiss har börjat lukta wierd. Typ inte ammoniak vilket hade gjort att jag misstänkt uttorkning. Det luktar snarare bajs, jätteskumt. Funderar på om det kan vara urinvägsinfektion eller något.

Aja, puss å kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?