lördag 29 juni 2013

Morgonsudderi

Men tjena vilket väder det är idag då?

Jag sitter fortfarande i min hängarunt-tischa och mår halvruttet. Känns som jag är helt varm utan att ha feber och har börjat få halsont också. Pågång på tisdag så hoppas det lägger sig tills dess och inte blir värre åtminstone.

Förra sommaren hade jag och T "tillsammans" men ändå så långt ifrån varandra, denna sommaren är ju så olik men ändå ganska lik. På måndag landar han i Gbg 1.30 på natten, tar taxi hem och jag stiger upp i ottan för att ta mig iväg och så fortgår det :| Tur att jag/vi har en resa att se fram emot. Vet inte hur mkt jag tjatar men jag tror man måste ha små guldkorn som väntar runt knuten, behöver inte vara en resa utan likväl semesterledigt, en inplanerad träff med en person man inte sett på länge, en kurs man är intresserad av, det där gympasset en gång i veckan osv osv

Bild tagen nära Ölündeniz, har jag sagt att jag längtar?? :D

Nej försöka sig på en sen lunch, var meningen att jag & Alice skulle tagit oss iväg innan men pga mig så har vi inte kommit en meter :p Har inte mkt att göra lunch på heller.


1 kommentar:

  1. Klart man måste se fram mot små guldkorn....Jag är beroende av dom. jag har ingens emester alls som är inplanerad, jag blir smått galen. jag måste längta till något om jag ska bli en arbetande kvinna i höast någonting.. Förhoppningsvis;)

    Vi skulle faktiskt gärna åka till the reef med er någongång;) Släpp halsonten nu då...

    PÖSS

    SvaraRadera

Vad tycker du?