måndag 1 juli 2013

Pågren

Nytt ord för pågångsågren..
Har enorm pågren nu! Det värsta är att jag kommer befinna mig i samma rum som T i ngn timme utan att träffas, det känns värst! Jag är lite sådan att jag inte vill gå och lägga mig före min partner men blir tvungen då han kommer så jädra sent och jag ska upp alldeles för tidigt!

Jag tror semestern har gett mig mer pågren också :p Smart som man är har man delat upp semestern i etapper, varför ösa på för mycket liksom? Så jobbar ett pass nu och sedan ledig ett pass för att jobba 2 och vara ledig ett pass :) Det blir inte så mkt "hållauttiddå!

...på imorgon somsagt; Vad gör jag? Inte ett skit! Skulle behöva städa färdigt och göra lite betalningar osv.

Alice har fått upp intresset för pottan igen och blir så stolt när hon gjort sin goldenshower! Har ju haft min stolthetsperiod för detta för ett år sedan men får spela med ändå eftersom det gör henne än mer sugen :) Hoppas intresset finns kvar för det är bannimej på tiden nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?