måndag 29 juli 2013

Trodde aldrig denna dag skulle komma..

..eller så hoppades jag på att den inte skulle det åtminstone för jag visste ju ;)

Imorgon är det dags för jobbet efter 3 veckors intensiv semester! Jag har vant mig nu och stannar gärna kvar i denna typ av leverne =)

Har spenderat dagen med J&H och har således varken packat, städat, lagt fram kläder för morgondagen eller ens insett hur himla tidigt jag måste gå upp. Jag är inte alls redo med andra ord. Har inte ens bytt spellista inför vändturen!!! AAAAH, nej jag har inte Spotify ännu utan fyller på mobilen, ol'school deluxe!

Dessutom har jag en sådan migrän så att jag mår illa. Jag orkar inte ens lyssna på Alice och då är det illa. Huvudvärkstabletter är ju bara att glömma.. kan inte åskovädret bara dra över på riktigt nu så att det släpper (?!?!?)

Btw, har skaffat Instagram, när vi ändå är inne på en dag som aldrig skulle komma! Vad hände?

Ha en fin vecka
Pågren.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?