tisdag 16 juli 2013

Sommar & Sol

Har inte blivit skrivet så mycket på sistone.

Kusin Alex & Mor har varit på besök. Vi har hunnit med att ö-luffa lite i den "götebosska skärgårn" och faktiskt pejlat in bohus fästning inuti. Loppisfyndat och finally fått målat altantaket! Big cred!

I lördags sa vi hejdå till Alex och idag mor. Det blev 7h på stan! My goood! Jag har hunnit blivit sjuk och har rejält ont i halsen och känner mig vissen.

I lördags fick jag klippvecka 1 av 2 avklarad och på söndagen droppade Jen med familj in för att fira Alice som hunnit bli tre år! :) Med sig hade dem en chihuaha vid namn Yankee/Janke(?) som jag blev störtkär i. Dem frågade om vi ville ta hand om honom och jag vill ju så gärna. Dock är det mer än att äga en hund. Det är kunskap, veterinärskostnader m.m som ska in i paketet. Mest kär blev nog Alice; Kul att kunna promenera med en hund som hon kan hålla kopplet i utan att bli ivägdragen =)

Har aldrig varit ett fan av så små hundar men denna var så lugn och snäll :p

Det känns som allt har varit fullt hus den sista veckan, har fått så mycket gjort så nu ska här avnjutas av semester! =) Imorgon blir det kanske ett besök till någon djurpark, vem vet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?