torsdag 22 november 2007

drömmarnas land

Ja idag tog jag verkligen en rejäl sovmorgon; Rollet ringde runt en 15.15 och hade han inte gjort det hade jag säkert sovit längre.. Känns som om jag kan sova hela tiden, skulle inte förvåna mig om jag kunde somna vid 12 ikväll iallafall.. Kanske har det med min sömlösa vecka ombord att göra, eller så är det bara avsaknaden av ljus som gör mig så himla dåsig..

Igår såg då Jag, Emmy & Thomas på Stardust.. En ok mainstreemfilm som hämtat div. från narnia, sagan om ringen och harry potter.. :)

Nejje.. nu ska jag vila lite till, sen ska jag gå å köpa godis eller något.. har faktiskt hållt mig i 2 veckor snart så.. men nu är det dags.. eller man kunde väl hoppat.. men njaaaa :D

kram annsi

1 kommentar:

  1. Hehe, du det där känner man igen! Sova är skööööönt! :) Vad blev det för godis? kram kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?