söndag 11 november 2007

snabbis


Hej Hej alla glada baaarn!


Skriver en liten snabbis, tänkte uppdatera om Italien/Rom senare ikväll om tid finnes :)


Nåväl sitter här, en solig söndagsförmiddag, ska snart dra mig iväg för att handla lite, sen blir det hem och storstäda tänkte jag samt packa inför nästa veckas arbetspass.. phuw.. Ska bli skönt att komma tillbaks till vardagen på något sätt, jag får spatt av att bara gå hemma liksom.


Julafton och allt vad det innbär snart då, halvpanik! Jag som i vanliga fall brukar vara klar vid detta laget känner mig.. ganska oförberedd .. men men, ska koncentrera mig på familjen i år och försöka köpa dyrare och färre julklappar, men jag känner mig själv lite för väl.. älskar dem små crappiga julklapparna, någon rollon där, en strumpa där, lite ögonskuggor å några örhängen där.. fast runt jul tycker jag faktiskt att kvantitet är kul :)


Morfar den stackaren ramlade och bröt lårbenshalsen medans jag var bortrest; vanliga fall brukar pensionärer få stora problem med den typen av skador, dock är han opererad och på benen; med viss hjälp då, så det kanske går för sig.. tycker synd om dig moffa <3>

Nåväl, time for me to go. ses snart :)


Rolle kan det där med fotografering ^^


2 kommentarer:

  1. Haha, Rolle kunde väl det där med fotografering rätt bra... han fick ju med det viktigaste! ;)

    This is Kaktus on the net. Har skaffat blogg jag med.

    http://kaktustaggar.blogspot.com/

    Puss puss!

    /Kaktus

    SvaraRadera
  2. Hoppas Rom var underbart nu! <3 kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?