söndag 25 november 2007

partyanimal where are thou?!

kontrast gbg
07.11.09

Oh jag känner mig som en förlegad gammal disktrasa, äcklig och vattenfylld.. En
gårdagens tidning eller ett par alltför trånga skor.. Helt enkelt något man inte
vill ha på party..
En gång i tiden älskade jag att festa, visserligen kan det vara kul då och då nu med, om man verkligen tajmar in rätta stämningen med rätta folket.. speciellt kul när de gamla tjejerna från gymnasiet sammanfogas.. tyvärr är det inte lika lätt nu som förr att få ihop alla eftersom vi spridids över berg och dalar av diverse vindar... På jobbet är det ju Afterwork som det så fint heter varje måndag.. I somras engagerade jag mig några gånger och följde med, jag måste ju säga att folket är väldigt skojj och att jag verkligen tycker om dem.. Men det funkar helt enkelt inte för mig.. För det första blir jag ju typ askalas av en stor stark, sen har man jobbat och inte sovit på en hel vecka så då är jag typ kanontrötters vid 15 å måste dra hem.. vad har hänt med mig.. har jag blivit gammal? OH NOOOO...big big noo *snyrvel*





Hemmaveckan har varit mer än onyttig.. har väl fått i mig en liter glass och antal hg godis.. buhu.. säkert 1,5 lit cola också.. jag som inte ens tycker cocacola är något sådär superdupergott, jag föredrar ju bubbelvatten med smak.. what has happen to me? Efter nästa pass är det ju julfest.. och vem kommer se ut som en friterad gris.. yes mee ! :D har checkat in en asspäxy kavaj i glansigt vinrött material på kappahl.. som såg sådära lagom julig ut på mig.. men fasen va kort i rocken den var.. späääk





nej . ska inte beklaga mig så mkt, sålänge jag kommer ut genom en vanlig dörr, kan sova i en jädra båtkoj och har vänner som vågar umgås med mig så kan det väl inte vara så farligt ^^








Var stolt över den du är, för du är unik

du har alltid något som andra avundas dig





Jag tycker faktiskt att det stämmer ganska bra, jag har tänkt på det mkt om utseende och så, brukar sitta på jobbet och spana på mina kollegor, och alla har fan något jag skulle vilja ha hos dem.. ögon, fin näsa, vacker hud, vackra händer/naglar, fina höfter/midja/lår, vackert hår, fin hals .. (: Fast jag måste ju säga det; finns ingenting som slår ett par vackra ögon, som du bara kan dyka ned i.. ett fint leende på det och shit...





..Nej jag ska väl ta mig en cigg å ett glas cola till och vara glad för att jag är den jag är








pussar å kramar

3 kommentarer:

  1. Gumman, DU är unik! Det finns ingen som är lika underbar och god som på ditt sätt. :)

    SvaraRadera
  2. Alla är vi värdefulla och unika för det finns ingen som är sig den andre lik :) Puss och kram på dig gumman!

    SvaraRadera
  3. Herregud Annsi, vi är ju bäst, unika och värdefulla precis som vi är! :) Och dessutom... vuxen blir man inte förrän man fyller 40, som en vis kvinna en gång sa till mig. ;)

    kram kram

    PS: BTW, jobbar du den 30:e november? DS

    SvaraRadera

Vad tycker du?