lördag 24 november 2007

Tekniken Kostar Skjortan

Idag har jag införskaffat diverse tekniska pryttlar.. sådana dära som man "måste" ha..






Mor skäms hela tiden över sina vhs-filmer och att hon blir mobbad på jobbet för att hon är den enda tonårsmor som inte har en dvd-spelare..Jag hjälper henne tänkte jag och det fick bli en av sådant slag.. Konstigt att dvd-spelare kostar så himla lite om man jämför med dess föregångare vhs-spelaren.. kanske för att dem är raritet numer.. men alla gamla godingar man har på vhs får ju inte glömmas bort <3<3






Sen har jag även införskaffat mig en pyyyyttepytteliten mp3; jag är egentligen emot det där med förminskningen av tekniska prylar.. Det ska vara något att ta i liksom .. men men, det är inte helt lätt nuförtiden, och dessutom var den rosa.. Enda anledningen att jag skaffade mig denna är för att kunna gymma bättre ombord.. en bra (dålig) ursäkt tycker jag..






En sak jag glömde säga är att rökfriheten gick skäpprätt åt helvete.. om man nu får säga så.. en månad i all dess glans.. kändes hur bra som helst.. sen party med min looka, sen rom å sommar, sen båten och div andra dåliga grejjer fick ner mig rejält.. kommer garanterat sluta fler gånger (som förhoppningsvis håller sig till "gång") eftersom det kändes så bra.. men det får bli om ett tag, ska röka av mig lite först.. det är något speciellt med att vara rökare faktiskt






När jag kommer hem nästa ledighetsvecka är det dags för julfest, alla båtar är inbjudna och jag känner att jag vill införskaffa en outfit.. men hur, var när.. allt ser så himla snyggt ut i affären, men jag har liksom svårt att få ihop det på mig.. nu har jag pengarna men jag har inte engagemanget.. sedan så vill jag ha tag i ett par nya skor som inte får mig att bli 2m lång.. det är också jobbigt.. speciellt om man har bigfootfötter ;)






Insomnia



sömnlöshet och rastlöshet



överallt och ingenstans



göra si och göra så



imorgon, övermorgon om ett år



försöka sova om det går









Nej nu är det dags att nanna kudde så man inte vaknar alltför sent imorrn.. dags för ett mission.












Tjoflöjt ävrybodi !!!












<--- ps! Alla har en osmickrande sida.. så ser jag ut när jag vaknar tex ^^ ds!




En liten filmsnutt från en actionladdad förfest hemma hos mig för ett tag sedan :D


1 kommentar:

  1. Hej Kompis!

    Varför skriver du inte mer om mig?

    Jag ser fram emot dina odysseer om mig.

    t.ex kan du ta upp det där med att jag är snygg som attans, snabb som vinden och susar och dusar.

    p&k kompis

    SvaraRadera

Vad tycker du?