måndag 11 februari 2008

hemma igen

Hej & Tjollahopp !

Då var man hemma igen då, har varit en ganska slitig vecka som vanligt med relativt mkt på fören, men jag överlever antar jag, bara jag får mitt dygnsbehov av sömn de närmaste timmarna (dygnet) Har varit mycket barnfamiljer på i veckan, var väl något lov på gång antar jag.. Snart kör vi igång med barnas båt och sommarsäsongen börjar närma sig .. phuw.. hur ska det gå.. Och jag som ännu inte fått något långvik. aja, men det kanske kommer.. någongång, vem vet.

Ska med R och kolla på en lägenhet i veckan förhoppningsvis, har varit lite struligt med killen som stod för kontraktet så vi får väl se om vi kommer iväg.. nåväl, vore gött med något större iaf.

Veckan hemma är förövrigt redan fullpackad med göromål.. aja, skoj att ha något att göra somsagt, och till helgen kommer mor + bror.. kan inte bli bättre :)

Now I'm going through changes, changes
God, I feel so frustrated lately
When I get suffocated, save me
Now I'm going through changes, changes


Annars rullar det mesta på, lite changes somsagt på sistonde.. jag är lycklig men det är ändå stora frågetecken som gör att jag inte kan leva livet fullt ut.. inga frågeställningar som i "livet & universum" eller något sådant.. detta är främmande för mig, men jag reder ut det.. jag kan stå på mina egna ben, och det är ändå JAG som är viktigast, måste tänka på mig själv ... så länge man inte är glad kan man inte hjälpa andra må bättre..

Sov gott //annsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?