lördag 16 februari 2008

älskad & hatad

Ja idag blev det uppgång tidigt (iaf enligt min vanliga gåupptid) för att möta mor och bror, visserligen blev tåget försenat vilket gjorde att jag faktiskt fick sova till 9.30 snåret.. tack tack, mindre skoj för dem som fick sitta strandade i Hallsberg i 1,5 timme :p biljettpengar tillbaks så no worry :D Väl påväg mot Centralen så träffar jag Gretchen inkl. mor.. Oj va snopet, hon skulle tydligen flytta hit till Göteborg .. jättekul!

Idag har vi kilat runt på stan, jag har fyndat lite och gjort av med alltför mkt pengar.. aaaaannsii! Måste börja spara eller inte köpa så mkt crap som jag gör.. hursomhelst.. shopping gör mig snäppet lyckligare.. inte för att lycka är pengar, men det är som en chokladbit på såren (:

Hårfärgningen igår blev käääss... har ju fortfarande brunt kvar i bakhuvudet och utväxten blev inte helt tipptopp den heller, men nåväl, får väl färga om någon gång, pallar bara inte att göra det idag; Ska nämligen färga håret på bror och det får räcka..

Nei, nu ska jag kila.. kramkalas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?